Texet Expert Hub - II Edycja Cyklu Webinarów o Marketingu

Od 11 września do 23 października 2024 roku odbędzie się druga edycja cyklu pełnych wiedzy i inspiracji webinarów poświęconych tematom z dziedziny marketingu, sprzedaży i brandingu.


Marka w firmie B2B - luksus czy konieczność?

 

Łukasz Kosuniak - Ekspert od marketingu B2B, założyciel agencji doradczej, autor książek i bloga Business Marketer. Doradza firmom w budowaniu silnych marek B2B oraz strategii marketingowych.

Łukasz ma wieloletnie doświadczenie w marketingu technologicznym i sprzedaży, szczególnie w obszarze B2B. Pracował dla takich firm jak Microsoft i Samsung, gdzie wdrażał zaawansowane strategie marketingowe. Obecnie prowadzi warsztaty, szkolenia oraz konsultacje, pomagając firmom lepiej zrozumieć i wdrażać nowoczesne podejścia do marketingu B2B.

Webinar odbędzie się 11 września 2024 o godzinie 10.00.


OBEJRZYJ NAGRANIE

Czy firmowy dress code to już przeżytek? Nowoczesna koncepcja ubioru firmowego

 

Michał Kędziora aka Mr Vintage - Ekspert mody męskiej, autor dwóch książek, od kilkunastu lat prowadzi najpopularniejszy polski blog o męskim stylu - MrVintage.pl. Współpracuje jako konsultant z wieloma firmami, prowadzi szkolenia z zakresu męskiego dress code’u i profesjonalnego wizerunku.

Michał inspiruje, szkoli, doradza i tworzy limitowane kolekcje ubrań we współpracy z polskimi markami. Znany jako "profesor Miodek mody męskiej", regularnie dzieli się swoją wiedzą na temat nowoczesnego dress code’u oraz strategii ubioru firmowego.

Webinar odbył się 18 września 2024 o godzinie 10.00.


OBEJRZYJ NAGRANIE

CSR i ESG: Jak działania w tych zakresach mogą wpłynąć na strategię firmy?

Paulina Krukowska - Doświadczona strateżka biznesowa i managerka marketingu z ponad 15-letnim doświadczeniem. Obecnie pełni funkcję Head of Operations w agencji reklamowej Pomarańcza, specjalizuje się w zrównoważonych modelach biznesowych.

Paulina jest doktorantką i wykładowczynią na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Jej unikalna perspektywa, łącząca strategiczne myślenie z efektywnym zarządzaniem operacyjnym, pomaga firmom skutecznie wdrażać zasady CSR i ESG.

Webinar odbył się 25 września 2024 o godzinie 10.00.

OBEJRZYJ NAGRANIE

Co robić, gdy klient milczy? Skuteczne działania typu follow-up dla działów marketingu i sprzedaży

 

Artur Jabłoński - Przedsiębiorca, konsultant, autor bestsellerowych poradników i bloga o marketingu. Założyciel agencji digitalk i firmy doradczej Suasio. Pomaga firmom zwiększać sprzedaż i efektywność działań marketingowych.

Artur jest autorem czterech bestsellerowych książek, prowadzi jeden z najpopularniejszych polskich blogów o marketingu oraz podcast "Konkretnie o Marketingu". Jego wiedza i doświadczenie są wykorzystywane przez wiele firm, zarówno korporacyjnych, jak i małych i średnich przedsiębiorstw.

Webinar odbył się 2 października 2024 o godzinie 10.00.


OBEJRZYJ NAGRANIE

Wpływ sponsoringu sportowego na budowanie kapitału marki - Kajetan Kajetanowicz jako przykład

Dominika Dudek - Menadżer rajdowego mistrza świata Kajetana Kajetanowicza oraz kierownik jego zespołu ORLEN Rally Team. Odpowiedzialna za opracowanie i wdrażanie strategii rozwoju marki osobistej oraz budowanie trwałych partnerstw biznesowych.

Dominika specjalizuje się w strategiach sponsoringowych, które efektywnie zwiększają kapitał marki poprzez wykorzystanie sukcesów sportowych i medialnej obecności. Przykład współpracy z Kajetanem Kajetanowiczem pokazuje, jak sukces w motorsporcie może przekładać się na wartość marki.

Webinar odbędzie się 9 października 2024 o godzinie 10.00.

OBEJRZYJ NAGRANIE

Jak wykorzystać AI do sprawnej komunikacji marketingowej

Paweł Białas - Praktyk marketingu z prawie dekadą doświadczenia, specjalista od marketingu online, autor publikacji na temat trendów i strategii marketingowych, wykładowca oraz właściciel sklepu internetowego Melchika.

Paweł odpowiada za marketing w firmie Texet Poland oraz prowadzi kurs Online Marketing w Centrum Nauki Żak. W swojej pracy łączy praktyczne doświadczenie z teorią, dzieląc się wiedzą poprzez artykuły i aktywność na LinkedIn.

Webinar odbył się 16 października 2024 o godzinie 10.00.

OBEJRZYJ NAGRANIE

Polska szkoła Brand Assets. Tworzenie charakterystycznych elementów marki

 

Bartek Kotowicz - Człowiek od silnych polskich marek, twórca strategii brandingowych, założyciel agencji Engram i marki Pan Wizualny. Pomaga firmom w budowaniu silnych brandów poprzez opracowanie unikalnych i charakterystycznych elementów marki.

Bartek wspiera i układa procesy brandingowe, tworzy strategie dla marek korporacyjnych, produktowych oraz osobistych. Jego autorska metodyka SILNY BRAND zyskała uznanie w branży. Jest również fundatorem IBRA Instytutu Brandingowego i autorem licznych publikacji na temat brandingu.

Webinar odbędzie się 23 października 2024 o godzinie 10.00.


ZAREJESTRUJ SIĘ

Nie pasuje termin któregoś z wydarzeń? Nic straconego! Zapisz się na listę, aby otrzymać nagrania Texet Expert Hub